نمایه نویسندگان

ا

ب

  • باباخانی، سحر مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • بخشی وش، محمدرضا بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]

ت

  • تاجیک، محسن تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]

ح

  • حامدی، ارکیده ارائه مدل بهینه مدیریت زمان مبتنی بر اینترنت اشیا با استفاده از داده کاوی کریسپ (مورد مطالعه: شرکت ایرانخودرو) [(مقالات آماده انتشار)]
  • حامدی، ارکیده بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه:اداره راهداری استان لرستان) [(مقالات آماده انتشار)]
  • حامدی، ارکیده بررسی تاثیر همدلی بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار مشارکتی، رفتار شهروندی مشتری و ارزش برند و نقش تعدیل گری روابط فرا اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان دیجی‌کالا در شبکه های اجتماعی) [(مقالات آماده انتشار)]
  • حسینی کلاته، اصغر مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • حیدری، ظفر بررسی تاثیر همدلی بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار مشارکتی، رفتار شهروندی مشتری و ارزش برند و نقش تعدیل گری روابط فرا اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان دیجی‌کالا در شبکه های اجتماعی) [(مقالات آماده انتشار)]

خ

د

  • درویشی، محسن بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]

ش

  • شهیدی ارقینی، صدیقه ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]

ع

  • عربی، حسین ارائه مدل بهینه مدیریت زمان مبتنی بر اینترنت اشیا با استفاده از داده کاوی کریسپ (مورد مطالعه: شرکت ایرانخودرو) [(مقالات آماده انتشار)]

ق

ک

  • کرمی، حجت الله بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه:اداره راهداری استان لرستان) [(مقالات آماده انتشار)]
  • کریمی برزگر، اسحاق ژئومارکتینگ و تأثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی [دوره 2، شماره 3، 1402]

م

ن

  • نائینی، احمد بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • نوروزی، غلامرضا حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]

ه

  • همتی، علی اکبر ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]

ی